Skip to main content

دستگاه پرزگیر لباس

دستگاه پرزگیر لباس

اگر از پرز پرز شدن لباسهایتان کلافه شده اید و دنبال راه چاره می گردید بهتر است با محصول پرزگیر لباس آشنا شوید.
فروشگاه اینترنتی آریانا بهشت با ارائه محصول دستگاه پرزگیر لباس کار شما را آسان کرده است و شما با خرید اینترنتی این محصول از فروشگاه اینترنتی می توانید محصول را درب منزل دریافت و سپس مبلغ را به مامور پست بدهید
دستگاه پرزگیر لباس
خیلی وقتها به خاطر پرزهایی که روی لباس هامون میشینه و ظاهر نامرتبی که پیدا میکنه دیگه نمیتونیم ازشون استفاده کنیم ؛ پرزگیر لباس Rundepuai وسیله ای کم حجم و با قدرت زیاده که براحتی میتونید توی خونه و مسافرت گرد و خاک، پرز و حتی شوره سر رو از لباستون پاک کنید، فقط کافیه لباستون رو صاف کنید و دستگاه رو روی اون بکشید و در آخر هم مخزن دستگاهتون رو خالی کنید و یا با آب بشورید، به همین آسونی..


پرز و گوله های روی لباس شما را گرفته و لباس شما را تمیز و نو میکند.
اگر می خواهید از شر پرز و کرک و مو و غبار و … روی لباستان خلاص شوید این وسیله را به شما پیشنهاد می کنیم . پس از استفاده از این دستگاه که با باطری کار می کند خواهید دید که لباستان نو به چشم می آید ..
قیمت : ۲۵۰۰۰ تومان
برای خرید دستگاه پرزگیر لباس از فروشگاه اینترنتی آریانا بهشت می توانید روی آیکون کلیک نمایید و محصول را خریداری نمایید.ضمنا خرید نقدی ۱۰ درصد تخفیف دارد. برای خرید پیامکی این محصول کافیست شماره ۶۰۸۰۳۵۹۴ را به شماره ۱۰۰۰۴۴۱۰ پیامک دهید تا با شما تماس بگیریم.
قیمت فقـط : ۲۵٫۰۰۰ تـومـان _ قیمت خرید نقدی ۲۲٫۵۰۰ تومان

محصولات مرتبط
بافت مردانه مدل Cap
گل رز شورتی
خرید اینترنتی آویز حوله شلفی

Comments

Popular posts from this blog

معجزه گیاه رازیانه برای سلامت زنان+عکس

تعبیر خواب انار خیلی بزرگ ؛ معنی دیدن انار خیلی بزرگ در خواب های ما چیست

تعبیر خواب دزدیدن بچه ، ابن سیرین و پسر بچه ام و دختر بچه ام و فرزندم