اس ام اس عید نوروز مبارک ، اس ام اس تبریک عید نوروز فلسفی و باکلاس

اس ام اس عید نوروز مبارک

اس ام اس عید نوروز مبارک ، اس ام اس تبریک عید نوروز فلسفی و باکلاس
اس ام اس عید نوروز مبارک ، اس ام اس تبریک عید نوروز فلسفی و باکلاس همگی در سایت پارسی زی.امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم شعر و فرهنگ سایت است مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد.

پیشاپیش عید نوروز مبارک

هار زیبا با گل های زیبایش در راه است
سال نو می شود با امید های نوید بخشش
من و تو در کنار هم عاشق تر می شویم
امیدوار تر زندگی می کنیم
از خدا می خواهم تو سال جدید ما را بیشتر از پیش عاشق کند
پیشاپیش سال نو مبارک جانم
⇔⇔⇔⇔

اس ام اس عید نوروز مبارک

نوروز در راه است این عید باستانی،
نماد جاودانِه شدن است
تجدید یاد جهان دیرین است
یادآور خوبی ها و نیکی ها
پیشاپیش سال نو مبارک

پیشاپیش عید نوروز مبارک

گذشت هر لحظه به ما اجازه می دهد
سال جدید را روشن تر،
رنگین تر و شاد تر در آغوش بگیریم.
سال نو مبارک
⇔⇔⇔⇔

اس ام اس عید مبارک

نوروز یعنی
هیچ زمستانی ماندنی نیست
سال نو زندگی نو احساس نو
و بهاری شدن تون پیشاپیش مبارک
⇔⇔⇔⇔

اس ام اس پیشاپیش عید نوروز مبارک

در ستایش دنیای پرمهرت،
ترانه‌ای از اخلاص خواهم سرود
و گلدسته‌ای از مهر بر گردنت خواهم آویخت
نوروزت مبارک

اس ام اس عید نوروز مبارک

نوروز، نماد جاودانِ نو شدن است
تجدید جوانیِ جهان کهن است
زین ها همه خوب تر که هر نو شدنش
یادآور نام پاک ایرانِ من است
“نوروزتان مبارک”
⇔⇔⇔⇔

پیشاپیش عید نوروز مبارک

بهار است
و گل ها لبخند زمین هستند
آغاز لبخند زمین را
به تو تبریک می گویم
مهربانم نوروز مبارک
⇔⇔⇔⇔

اس ام اس عید مبارک

تو گلی خوشبو از بهشت خدایی
که گلخانه دلم از عطرتو سرشار است
از تبار فاطمه‌ای وگویی وجود تو را با مهر فاطمه سرشته اند
پس همیشه دعایم کن چرا که دعایت سرمایه فردای من است
سال نو بر تو ای عزیزترینم مبارک

اس ام اس پیشاپیش عید نوروز مبارک

سال جدید را
با گرم ترین آرزوها
برای تو شروع می کنم
عزیزم عیدت مبارک
⇔⇔⇔⇔

اس ام اس عید نوروز مبارک

عید نوروز را به
گل‌های یاس بهشت آرزوهایم،
پدر و مادر عزیزم
که عطرشان پایدار و مهرشان
ستودنی است
تبریک می‌گویم
⇔⇔⇔⇔

پیشاپیش عید نوروز مبارک

سال نو چون کتابی است
با اوراق نانوشته.
قلم در دستان توست و فرصتی است
تا برای خود داستانی زیبا بنویسی.
سال نو مبارک!

اس ام اس عید مبارک

با تو از خاطره ها سرشارم.
جشن نوروز تو را کم دارم
سال تحویل دلم می گیرد
با تو تا اخر خط بیدارم . . .
⇔⇔⇔⇔

اس ام اس پیشاپیش عید نوروز مبارک

بهار،
آغاز نو شدن است
چهار فصل زندگی تان بهاری
و عیدتان مبارک
⇔⇔⇔⇔

اس ام اس عید نوروز مبارک

امسال نوروز
با تو برایم
رنگ و بوی دیگری دارد
عشق من
نوروزت مبارک

پیشاپیش عید نوروز مبارک

سال نو و بهاری نو را، فرصتی نو برای تازه شدن
و بازنگریستن بر چگونه زیستن می‌بینم!
برای وجود نازنینت در این فرصت نو؛
شوری نو برای ساختن و بهتر زیستن آرزو می‌کنم.
امیدوارم همیشه سلامت و سرزنده
و مهربان و روشن بین باقی بمانی.

Comments

Popular posts from this blog

معجزه گیاه رازیانه برای سلامت زنان+عکس

تعبیر خواب انار خیلی بزرگ ؛ معنی دیدن انار خیلی بزرگ در خواب های ما چیست

تعبیر خواب دزدیدن بچه ، ابن سیرین و پسر بچه ام و دختر بچه ام و فرزندم