متن برای دختر چشم رنگی ، عکس نوشته و متن کوتاه درباره چشم سبزها

متن برای دختر چشم رنگی

متن برای دختر چشم رنگی ، عکس نوشته و متن کوتاه درباره چشم سبزها
متن برای دختر چشم رنگی ، عکس نوشته و متن کوتاه درباره چشم سبزها همگی در سایت پارسی زی.امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم شعر و فرهنگ سایت است مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد.

متن برای دختر چشم رنگی

صبح را دوست دارم
که چشم‌های روشنِ تُ را
به دلم تعارف می‌کند
من، صبح، و
دمنوشی تازه از عشق..
⇔⇔⇔⇔

متن زیبا برای دختر چشم رنگی

بر لبش دل تنگ شد،
بر دیدگانش بیشتر چشم رنگی
دلبری داند، سیاهش بیشتر
موی خود را بافت
وپرسید؛می‌آید به من؟
بسته‌ی مویش که زیبا شد،
رهایش بیشتر

متن دختر چشم رنگی

گرفته جنگل تنهایی ام را درد در آغوش
بیا با بودنت قلبِ مرا از درد راحت کن
تویی که مثل برمودا دلم را جذب خود کردی
به عشق دخترانِ چشم رنگی هم حسادت کن
⇔⇔⇔⇔

متن در مورد دختر چشم رنگی

چشم رنگیِ خودم، خواستم بهت بگم
که تو یکی از خاص ترین آدمای روی زمین هستی.
خدا وکیلی مگه چند تا آدم داریم که رنگ چشماشون سبز هست؟
چند تا آدم مثل تو داریم؟ این نشون میده که تو خیلی خاص تر
از اون چیزی هستی که فکرش رو میکنی.
زمانی که خدا در جسم تو چنین ویژگی ای رو قرار داده،
قطعا در وجودت هم ویژگی هایی بارزتری
از قدرت خودش رو به جریان گذاشته.
تو یکی از خاص ترین آدمای اطرافم هستی؛
چه از لحاظ ویژگی های فیزیکیت مثل چشمات
و چه از لحاظ ویژگی های شخصیتیت.
⇔⇔⇔⇔

متن درباره دختر چشم رنگی

دخیل بسته نگاهم به قلب سنگی تو
تباه کرده دلم را دو چشم رنگی تو
نوشته اند به پایم گناه عشق تو را
گناه از دل من بوده یا قشنگی تو؟؟

متن نوشته دختر چشم رنگی

چشمان سبز رنگ تو را با هیچ چیزی در این دنیا معامله نمی کنم!
چرا که ارزش چشمان تو بیش از هر چیز دیگری در این دنیاست
و کیست که به پای معامله ای بنشیند که می داند نهایتش باخت است.
چشمان تو قیمتی گزاف دارند
که هر کسی نمی تواند بهای آنها را پرداخت کند. قدرشان را بدان.
⇔⇔⇔⇔

متن برای دختر چشم رنگی

مشق میکنم چشمان سبز تو را
در دفتر دلم تو که آبرنگ روزهای بی جلای منی
هرچه هست همین احساس خالص است
حسی که میگوید به من تو ، برای منی …
⇔⇔⇔⇔

متن زیبا برای دختر چشم رنگی

هرکجا دلت خواست باش
خاکی زمین و آبی آسمان سهم توست
دنیا را که با چشم رنگی ببینی
خیلی زیباست
قانع به خویش باش
اینگونه زندگی زیباست

متن دختر چشم رنگی

چشم های سبز تو
مرا وا می دارد
که ساعت ها به تماشای آن ها بنشینم
بی آنکه خسته شوم و ساعت ها
محو آنها شوم بی آنکه پلک بزنم.
⇔⇔⇔⇔

متن در مورد دختر چشم رنگی

نمیخوام دروغ بگم،
اما تو یکی از زیباترین نعمت های خداوندی.
چشم های رنگین تو حقیقتا یکی از نعمت های بی بدیل خداونده.
قدرشون رو بدون. تو الان یکی از خاص ترین انسان های روی زمین هستی.
چون هر کسی لیاقت داشتن چشم سبز رو نداره.
⇔⇔⇔⇔

متن درباره دختر چشم رنگی

مرا به جرعه ای
از چشم هات دعوت کن
که چای سبز
برای سلامتی خوب است

متن نوشته دختر چشم رنگی

میشناسمت !
چشم های تو ،
میزبان آفتاب صبح سبز باغ هاست ؛
میشناسمت…
⇔⇔⇔⇔

متن برای دختر چشم رنگی

چنان چشمانش
به چشمان من شباهت داشت
که ما در آینه یکدیگر را
گم می‌کردیم
⇔⇔⇔⇔

متن زیبا برای دختر چشم رنگی

چه کردی مه رخِ زیبا
که چشمم گشته نابینا
بنازم چشمِ سبزت را
که ویران کرده چشمم را

متن دختر چشم رنگی

صبور و شکیبا، نگاهی فریبا
مث ماه چهارده، یه سیمای زیبا
دو تا چشم رنگی، یه جور قشنگی
دلیل تنگی دل، بدون درنگی

Comments

Popular posts from this blog

معجزه گیاه رازیانه برای سلامت زنان+عکس

تعبیر خواب انار خیلی بزرگ ؛ معنی دیدن انار خیلی بزرگ در خواب های ما چیست

تعبیر خواب دزدیدن بچه ، ابن سیرین و پسر بچه ام و دختر بچه ام و فرزندم