متن در مورد سگ و گربه ، دوستی سگ و گربه + متن از زبان سگ برای پروفایل

متن در مورد سگ و گربه

متن در مورد سگ و گربه ، دوستی سگ و گربه + متن از زبان سگ برای پروفایل
متن در مورد سگ و گربه ، دوستی سگ و گربه + متن از زبان سگ برای پروفایل همگی در سایت پارسی زی.امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم شعر و فرهنگ سایت است مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد.

متن در مورد سگ و گربه

یه سگ این جوری فک میکنه :
این ادم به من غذا میده من و نو ازش میکنه
دوستم داره پس حتما خداست
یه گربه این جوری فک میکنه:
این ادم به من غدا میده
من و نوازش میکنه
دوستم داره
پس من خدا هستم………
از این گربه ها تو زندگی ما زیاد پیدا میشن
⇔⇔⇔⇔

متن در مورد دوستی سگ و گربه

گفت: به سلامتی سگ!!!
گفتم چرا سگ؟!؟!
گفت: سگ با هیچ دزدی رو هم نمیریزه
تا ساکت بمونه و بیان خونت رو خالی کنن ،
ولی آدما … !

متن درباره سگ و گربه

سگ ها
تنها موجوداتی هستند
که صاحبان شان را
بیشتر از خودشان
دوست دارند
⇔⇔⇔⇔

متن درباره دوستی سگ

اگر گنج‌ ناپدید منی‌،
اگر زخم‌ دریده‌ یا صلیب‌ گور منی‌،
اگر من‌ یک‌ سگم‌ُ تو تنها صاحبمی‌،
مگذار شاخه‌یی‌ که‌ از رود تو برگرفته‌ام‌
و برگ‌های‌ پاییزی‌ اندوه‌ بر آن‌ نشانده‌ام‌ را
از دست‌ بدهم‌
⇔⇔⇔⇔

متن در مورد سگ و گربه

 شهربند
هوای نفس مباش
سگ شهر
استخوان شکار کند

متن در مورد دوستی سگ و گربه

گفت: به سلامتی سگ!!!
گفتم چرا سگ؟!؟!
گفت: سگ اگه بدونه پول گوشت نداری
یه جوری با نون خشک هم خودشو سیر می کنه،
ولی از پیشت نمیره…!
⇔⇔⇔⇔

متن درباره سگ و گربه

همسایمون رفته
واسه باغش سگ خریده
که دزد نیاد . .
خود سگه رو دزدیدن!
⇔⇔⇔⇔

متن درباره دوستی سگ و گربه

اگر دیوار کشتارگاه ها شیشه ای بود
همه گیاهخوار می شدند.
ما نسبت به خود و نسبت به حیوانات
احساس بهتری خواهیم داشت
وقتی که بدانیم
در رنج آن ها سهیم نیستیم.

متن در مورد سگ

مردم با سگ
بدرفتاری می کنند
چون تحملِ این شکل
از وفاداری را ندارند…
⇔⇔⇔⇔

متن در مورد دوستی سگ و گربه

عود که جود می‌کند
بهر تو دود می‌کند
شیر سجود می‌کند
چون به سگ استخوان دهی
⇔⇔⇔⇔

متن درباره سگ و گربه

فرق انسان و سگ
در آن است که اگر
به سگی غذا بدهی،
هرگز تو را گاز نخواهد گرفت….

متن درباره دوستی سگ و گربه

وقتی بچه آوردن عار
ولی ” سگ بازی ” افتخار می شود
من امل بودن را ترجیح می دهم
به این ” تمدن ننگین “
⇔⇔⇔⇔

متن در مورد سگ و گربه

“‏تو خودت سگی” چیست؟ . . . .
واکنش ۹۹ درصد از مادران ایرانی
به جمله ی مامان میخوام
سگ بگیرم
⇔⇔⇔⇔

متن در مورد گربه

گفت: به سلامتی سگ!!! گفتم چرا سگ؟!؟!
گفت: سگ ، هر گرگی ببینه واق واق میکنه
و واسش فرقی نمیکنه گله ی خودشه
یا گوسفندهای دهِ بالا ؛
ولی آدما گرگ رو میفرستن
سراغ گله های هم!!!

متن درباره سگ و گربه

بچه ها هرگز مادرشان را زشت نمی دانند.
سگ ها اصلا به صاحبان فقیرشان واق واق نمی کنند.
اسکیموها از سرمای آلاسکا بدشان نمی آید.
اگر کسی یا جایی را دوست داشته باشید ،
آنها را زیبا خواهید یافت ،
زیرا “حس زیبادیدن” همان عشق است

Comments

Popular posts from this blog

معجزه گیاه رازیانه برای سلامت زنان+عکس

تعبیر خواب انار خیلی بزرگ ؛ معنی دیدن انار خیلی بزرگ در خواب های ما چیست

تعبیر خواب دزدیدن بچه ، ابن سیرین و پسر بچه ام و دختر بچه ام و فرزندم